Lunchklubben: Marketing & Sustainability – Webinar

17 August, 12:00-13:00

Online

As teachers to the next generation of decision makers, we aim to reduce the gap between the marketing discipline and the sustainability agenda in society. This perspective on marketing & sustainability raises important questions concerning the impact of (over)consumption, production, distribution, and communication on socio-environmental challenges in the world.

Hugo Guyader, Senior Lecturer in Marketing, Department of Management and Engineering, will equip us with a toolbox to better understand the needs and wants of today’s consumers, and to deliver value to them while considering the well-being of future generations — understanding how sustainability issues influence marketing practices.

Monday 17 August 2020
Time: 12.00–13.00

The seminar will start at 12.15.

Welcome!

LUNCHKLUBBEN är en öppen mötesplats för näringsliv och samhälle som håller dig uppdaterad på vad som händer inom forskningen på LiU med fokus på framtida möjligheter. Under rådande pandemi arrangeras Lunchklubben som ett webbinarium.  Välkommen att delta! Läs mer på lunchklubben.nu, vid frågor kontakta lunchklubben@liu.se

Länk till webbinariet skickas ut efter anmälan. För att delta behövs ett konto på Zoom (gratis) som kan laddas ner via Zoom’s hemsida alternativt via Zoom appen.