Note: the date for this event has passed. Please contact the event organizator or info@linkopingsciencepark.se if you have any questions.

Workshop – Att sälja på distans

  • 15 April, 00:00

Sälj mer till fler, utan fysiska möten!
Corona-krisen stoppar möjligheten att resa fritt, färre kunder vågar träffas fysiskt, risken är stor att vår försäljning rasar!
Hur kan vi hitta nya vägar till nya affärer?
I denna fullmatade workshop arbetar vi med hur du kan anpassa din affärsprocess till nya förutsättningar och hur du kan driva dina affärer på distans.
Du får lära dig hur du:
– Hur du hittar nya vägar till nya affärer
– Automatiserar din säljprocess helt eller delvis
– Genererar nya leads från digitala kanaler
– Stänger fler affärer på distans

Datum: 15/4
Tid: 9-12
Plats: Digitalt
Pris: Kostnadsfritt
Anmälan

 

Ladda ner hela inbjudan som PDF här

Metod
Vår workshop syftar till att sätta igång praktiskt arbete för att öka säljeffektiviteten i respektive företag.
Vi utgår från de deltagande företagens specifika utmaningar i säljarbetet och ger deltagarna konkreta verktyg för att lyckas.

Ur Innehållet:

  • Kris eller kraftsamling?
  • Säljmöten på distans
  • Automatiserad uppföljning
  • Linkedin som säljverktyg
  • Telefonkommunikation i
    världsklass

 

Magnus H Johansson
Magnus har en unik förmåga att träna och motivera den enskilde individen till att nå resultat
utöver det vanliga. Han har över 20 års erfarenhet av försäljning och säljledning. Magnus är
författare till 2 säljböcker ”Myror kan fånga elefanter” och ”Försäljning enklare än du tror”.
Han har driver även en podcast med över 10 000 lyssnare och har driver själv försäljning och
utbildning på olika sätt online. Magnus är en mycket erfaren föreläsare och utbildare med
uppdrag i över 500 organisationer på meritlistan.

Tomas Tränkner
Tomas är KTH-forskaren som blev digital marknadsföringsexpert. Han hjälper dagligen
företag och organisationer med att nå ut med sitt budskap till rätt målgrupp. Tomas är
en av Sveriges främsta podcastare och driver poddar som Snacka Sälj, LinkedInpodden
och Entreprenörsdriv. Tomas är en flitigt anlitad föreläsare och skriver regelbundet om
digital marknadsföring i fackpressen.