Final application date

31 March, 2022

Company

Sectra

Contact

Åsa Svensson

career@sectra.com

+46 (0)13 23 52 00

Jobbeskrivning

Är du serviceinriktad och lösningsorienterad? Söker du en social atmosfär som präglas av kundfokus? Är du noggrann och arbetar strukturerat?

Då vill vi att du söker till oss! Vi söker nu en person för att hantera de administrativa uppgifterna orderhantering och fakturering. Du kommer att ha en viktig roll i att stödja processen från försäljning till en levererad lösning.

På Sectra är vi stolta över att vara marknadsledare inom medicinsk IT och säker kommunikation. Våra kunder verkar i några av samhällets mest kritiska funktioner och vi är unikt positionerade för att hjälpa dem att optimera patientcentrerad vård. Sectra grundades 1978 och har sina rötter i Linköpings universitet i Sverige. Idag har Sectra kontor i 14 länder och verkar genom partners över hela världen.

Vi värdesätter personlig utveckling och uppmuntrar lärande och kunskapsspridning. Dina idéer och åsikter spelar roll, oavsett vem du är eller vilken roll du har. Sectra är en arbetsplats med skickliga och drivna medarbetare i kombination med gemenskap och glädje. Vi sätter stort värde i att kunna vara en bra arbetsgivare och vidareutveckla våra medarbetare.

I denna tjänst ingår:

  • Orderhantering och fakturering
  • Att hantera förnyelse av serviceavtal
  • Göra årliga KPI-justeringar
  • Arbeta nära säljare, projektledare och controller
  • Hjälpa kollegor med förfrågningar relaterade till beställningar
  • Administrera Sectras säljverktyg (Microsoft Dynamics, CRM) och affärsverktyg (Jeeves, ERP)
  • Ansvara för övriga allmänna administrativa uppgifter

 

Kvalifikationer

På Sectra anställer vi personer för vilka de är och deras vilja och förmåga att lära. Om du är snabblärd och rätt person för jobbet, utbildar vi dig för att möta kraven för din nya tjänst. Framför allt letar vi efter en öppen, passionerad person som delar våra värderingar, är en sann lagspelare, har ett sinne för humor och som kommer att trivas med oss ​​på Sectra.

För denna tjänst har vi följande krav:

  • Högskoleutbildning inom ekonomi, administration eller motsvarande alternativt gymnasieutbildning med relevant erfarenhet inom området
  • Flytande i svenska och engelska
  • Att du är serviceinriktad, social och trivs med att stötta andra funktioner inom Sectra
  • Att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt
  • Att du är driven och tar egna initiativ

Det är meriterande om du:

  • Talar fler språk än de som krävs ovan
  • Har erfarenhet av andra kulturer
  • Har intressen vid sidan av skolan/jobbet, såsom sport, idrottsledare, musik, ridning eller sång som exempel
  • Har erfarenhet av att arbeta med affärssystem (Jeeves eller liknande) och/eller CRM-system (Microsoft Dynamics)
  • Har arbetslivserfarenhet från ekonomi och redovisning

För att lyckas i rollen ser vi att du:

  • Är serviceinriktad, social och tycker om att stötta funktioner inom Sectra för att säkerställa att vi kan infria våra löften och fortsätta att leverera den högsta nivån av kundnytta.
  • Är noggrann och strukturerad i ditt arbete och ser till att detaljerna blir rätt.
  • Följer processer för att minimera misstag och för att leverera med hög kvalitet.
  • Har en drivkraft att förbättra och effektivisera ditt dagliga arbete, kan ta egna initiativ samt göra det där extra när det behövs.

 

Tveka inte att söka – vi hanterar ansökningar fortlöpande!

Glöm inte att bifoga CV, personligt brev och betyg i din ansökan.